Συχνές ερωτήσεις

Το Stand By Me είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσω της οποίας μπορείτε να πραγματοποιείτε αγορά πακέτων επέκτασης εγγύησης, να ενημερώνεστε για οτιδήποτε καινούριο αφορά το κλιματιστικό σας, καθώς και να προγραμματίσετε εύκολα εργασίες συντήρησης με τους επίσημους συνεργάτες της Daikin.

Αρχικά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον επίσημο συνεργάτη της Daikin που εγκατέστησε τη μονάδας σας. Ο ίδιος, θα καταχωρήσει τα στοιχεία της καινούριας σας μονάδας καθώς και το email σας. Τότε, αυτομάτως θα σας σταλεί ένα email, το οποίο σας καθοδηγεί για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Για να ολοκληρώσετε μια καταχώριση στο Stand By Me, πρέπει να πραγματοποιήσετε πρώτα εγγραφή. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας το κουμπί "Επιβεβαιώστε την καταχώρηση της μονάδας σας" στην ιστότοπο του Stand By Me. Αυτό ανοίγει μια αναδυόμενη οθόνη στην οποία επιλέγετε μια διεύθυνση email και έναν κωδικό πρόσβασης για τον νέο λογαριασμό σας και, μετά, συμπληρώνετε τις υπόλοιπες πληροφορίες στις αναδυόμενες οθόνες που ακολουθούν.

Μόλις ολοκληρώσετε αυτήν τη διαδικασία, θα σταλεί στον λογαριασμό σας ένα μήνυμα επιβεβαίωσης για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας. Μόλις επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email κάνοντας κλικ στη σύνδεση στο email, θα ανακατευθυνθείτε στο Stand By Me και θα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την καταχώρηση της μονάδας σας.

Αν χρησιμοποιήσετε επιλογή σύνδεσης με λογαριασμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, LinkedIn, Twitter), δεν χρειάζεται να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας, αλλά θα χρειαστεί να συνδεθείτε μόλις θα έχετε ολοκληρώσει τη ροή εγγραφής.

Ο αριθμός μοντέλου είναι το είδος της μονάδας και ο σειριακός αριθμός είναι η ταυτότητα της μονάδας. Και οι δύο αυτοί αριθμοί εντοπίζονται στην ετικέτα του εκάστοτε μηχανήματος που επιθυμείτε να καταχωρήσετε.

Φυσικά. Στο site μας θα βρείτε την πολιτική απορρήτου μας, η οποία σας διασφαλίζει ότι κανένα προσωπικό δεδομένο ή εμπιστευτική πληροφορία σας δεν θα γνωστοποιείται σε τρίτους.

Στην φόρμα εισόδου επιλέγετε "Ξέχασα τον κωδικό μου". Στη συνέχεια σας αποστέλλεται email το οποίο σας καθοδηγεί πώς να ακυρώσετε τον παλιό και δημιουργήσετε καινούριο.

Για να αλλάξετε τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, μεταβείτε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και μεταβείτε στην ενότητα τρόπου πληρωμής επιλέγοντας το πακέτο που θέλετε να εφαρμόσετε. Επιβεβαιώστε όλα τα δεδομένα και μεταβείτε στις λεπτομέρειες. Εάν όλα είναι σωστά, προχωρήστε στην επισκόπηση της παραγγελίας και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής. Αφού κάνετε την επιλογή σας, κάντε κλικ στο "Παραγγελία τώρα" και δώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πιστωτική κάρτα που θέλετε να χρεωθεί. Λάβετε υπόψη ότι η αλλαγή της κάρτας είναι δυνατή κάθε φορά που υποβάλλεται νέα παραγγελία.